Nezávislý informační portál o bezpečnosti a kvalitě potravin
Novinka - iQSL nyní i jako aplikace zdarma do Vašeho telefonu Stáhnout na Google Play Stáhnout na AppStore

Kampaň „Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?“ uspěla v evropském klání

Projekt zaměřený na podporu kvalitních potravin, jehož zadavatelem byl Státní zemědělský intervenční fond a zpracovatelem agentura Momentum, získal v Brusel hned dvě ocenění.
Kampaň „Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?“ uspěla v evropském klání

Kampaň „Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?“ si vzala za cíl zvýšit povědomí spotřebitelů v oblasti kvality potraviny - proč jim dávat přednost, poukázat na rozdíly mezi výrobky nesoucí označení kvality oproti ostatním. Zároveň se snaží pozměnit spotřebitelské chování tak, aby upřednostňovali kvalitu před cenou.

Výše zmíněný projekt nejprve zabodoval na domácí scéně, kde posbíral celkem pět medailí, dvě stříbrná umístění a tři bronzy. V listopadu se zúčastnil finále mezinárodní soutěže IMC European Awards v Bruselu. Tam se mu podařilo získat třetí místo v kategorii „Product Launch/Relaunch/Trial campaigns“, v překladu uvedení produktu na trh, a stříbrné hodnocení si odnesl v kategorii obchodu a prodejního marketingu „Retail or Trade Marketing – Dealer/Salesforce“. Akci pořádala agentura EACA (European association of communication agencies), která tvoří ústřední zdroj oborových informací a pomáhá s rozvojem profesionality v oboru.

„Podpora kvality potravin je pro nás jednou z hlavních komunikačních priorit, které se systematicky věnujeme už několik let. Proto nás velmi těší, že získáváme stále další ocenění nejenom v rámci ČR, ale i v mezinárodní konkurenci,“ shrnul výsledek soutěže generální ředitel Státního zemědělského intervenčního fondu Martin Šebestyán.

Zdroje informací

Novinky zdarma

Zdarma newsletter s novinkami každý týden do Vašeho emailu

Obaly a značení Etiketomat Biofinder