Kampaň „Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?“ uspěla v evropském klání
Kampaň „Jak Češi začali kupovat kvalitní potraviny?“ si vzala za cíl zvýšit povědomí spotřebitelů v oblasti kvality potraviny - proč jim dávat přednost, poukázat na rozdíly mezi výrobky nesoucí označení kvality oproti ostatním. Zároveň se snaží pozměnit spotřebitelské chování tak, aby upřednostňovali kvalitu před cenou.
Výše zmíněný projekt nejprve zabodoval na domácí scéně, kde posbíral celkem pět medailí, dvě stříbrná umístění a tři bronzy. V listopadu se zúčastnil finále mezinárodní soutěže IMC European Awards v Bruselu. Tam se mu podařilo získat třetí místo v kategorii „Product Launch/Relaunch/Trial campaigns“, v překladu uvedení produktu na trh, a stříbrné hodnocení si odnesl v kategorii obchodu a prodejního marketingu „Retail or Trade Marketing – Dealer/Salesforce“. Akci pořádala agentura EACA (European association of communication agencies), která tvoří ústřední zdroj oborových informací a pomáhá s rozvojem profesionality v oboru.
„Podpora kvality potravin je pro nás jednou z hlavních komunikačních priorit, které se systematicky věnujeme už několik let. Proto nás velmi těší, že získáváme stále další ocenění nejenom v rámci ČR, ale i v mezinárodní konkurenci,“ shrnul výsledek soutěže generální ředitel Státního zemědělského intervenčního fondu Martin Šebestyán.