Aktivní filtr témat
Všechny aktuality
Letáky přitahují čím dál více pozornostiPrůzkum agentury Stem/Mark, největšího distributora akčních a slevových letáků v České republice, pro Českou distribuční odhalil, že tištěnou formu letáku občas prolistuje 72 % české populace a pro 30 % Čechů představuje pravidelný zdroj informací o nabídce prodejců.
Jak si stojí kvalita versus cena při nákupu potravinPřestože hlavní kritériem při nákupu potravin zůstává kvalita, nejvyšší procentuální nárůst zaznamenal zájem o cenu. Alespoň tak hovoří výsledky průzkumu poradenské společnosti KPMG, který se konal v listopadu loňského roku a účastnilo se ho 1000 respondentů.
Chování českých spotřebitelů při nákupu potravinZ nedávného průzkumu agentury Nielsen Admosphere vyplynulo, že většina Čechů upřednostňuje české potraviny a nakupuje v supermarketech.
Ceny v červnu meziročně vzrostly o 2,8 %Podle Českého statistického úřadu (ČSÚ) si připlatíme za pohonné hmoty, automobily či alkohol a tabák. Naopak levněji pořídíme potraviny.
Více mléčných výrobků, méně ryb aneb jídelníček v loňském roceČeši v loňském roce jedli o 4,5 procenta více masa bez ryb, celkem na hlavu obyvatele připadlo 79,3 procenta. Ústav zemědělské ekonomiky a informací (ÚZEI) zveřejnil na svých webových stránkách odhad o jídelníčku v českých domácnostech.