Kampaň „Zachraň hospodu“

Účelem projektu je vyjít vstříc stravovacím podnikům, jejichž většina je vzhledem k vládním opařením v boji s koronavirem v současné chvíli uzavřena, aby dokázaly překlenout toto tíživé období. Do iniciativy se již zapojily největší pivovary a skupiny (např. Plzeňský Prazdroj, Staropramen, Budějovický Budvar, Primátor, Starobrno či Svijany). Partnerství nabídly také společnost specializující se na zaměstnanecké benefity Edenred, Kofola, Makro a Pernod Ricard (pozn. Becherovka).
Princip celé akce spočívá v tom, že si lidé na webových stránkách Zachranhospodu.cz (https://www.zachranhospodu.cz/) budou moci zakoupit poukaz do své oblíbené hospody/restaurace, který využijí, až se opětovně otevře. „Česká hospoda je součástí naší kultury a také tradičně důležitým centrem společenského života. Byla by velká škoda, pokud by hospody a restaurace musely definitivně končit. Věříme, že se do iniciativy zapojí další pivovary, výrobci nápojů i široká veřejnost,“ prohlásil předseda Českého svazu pivovarů a sladoven František Šámal.